lördag 9 november 2013

Nu är det knäppt / Buttoned up


Tidigare i år handlade jag en kofta på White Stuff i Köpenhamn. Alla knapparna på den var olika. Vilket genast gjorde den relativt enkla koftan så mycket roligare. (Min kofta är ljust mossgrön, inte blå som på bilden jag länkar till)
Så när det nu var dags att välja knappar till den lilla Bella-koftan, som jag stickade tidigare i år, så använde jag konceptet och valde, visserligen likadana knappar, men i olika färg. 


Och får jag säga det själv, så blev det riktigt bra.
Nu ska den få ett nytt hem, där jag hoppas den kommer till glädje.


Earlier this year, I bought a cardigan at White Stuff in Copenhagen. All buttons were different, which added a lot to the look. So when I was to choose buttons for the Bella baby cardigan, that I knit some time ago, I chose similar buttons, but different colours. I quite like it! Now it's moving on to a new home, where I hope it will be well received.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar